Durszlak.pl Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ROZKWIASZCZONY BLOG KULINARNY - jadalne kwiaty i pyszne chwasty, słodkości bez jajek i bez mleka krowiego - Małgorzata Kalemba-Drożdż
Blog > Komentarze do wpisu

Tagi i Dzień Blogera

Ma szczęscie juz powoli przechodzą mi powakacyjne dolegliwości układu pokarmowego:/ A w czasie mojej nieobecności zostałam otagowana:) Jest mi niezmiernie miło, że zostałam tak wyróżniona. Poza tym podobno mamy dzisiaj Dzień Blogera i nikt nie gotuje jeno bloguje ;)

Dla mnie jako blogerki ogromnym wyróżnieniem są zawsze trzy rzeczy: to, że do mnie zaglądacie, że mnie komentujecie i że mnie linkujecie. Za każdą z nich ogromnie dziękuję, ponieważ sprawiają, że jest mi niezmiernie miło. Wiem wtedy, że nie piszę w pustkę.
Zaś szczególnie serdecznie dziękuję wszystkim dziewczynom, nie tylko blogerkom, które piekły z moich przepisów i dały mi znać, że im i ich rodzinom smakowało. Te komentarze są jak balsam na moje serce i nadają prawdziwy sens blogowi kulinarnemu.

Zasady brzmią:

1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

1. Zrobiła mi to Monsai:) I jeszcze Ewcia i Wegetarinka:)

2.

I. Lubię W, choć czasem mnie wkurza, to strasznie fajny z niego facet.

II. Lubię Córcię, bo dobra i mądra z niej dziewczynka.

III. Lubię kwiaty, ale o tym wiecie;)

IV. Lubię owoce, nie wyobrażam sobie bez nich życia.

V. Lubię kolorowe skarpetki i nie przejmuję się gadaniem, że: do garnituru, w tym wieku, z tym stopniem etc nie wypada.

VI. Lubię spacery po łace, lesie, plaży, byle z dala od miasta i chodników.

VII. Lubię moją pracę. Daje mi dużo satysfakcji, gdy studenci mówią mi, że nie ważne są oceny, bo mój kurs zmienił ich życie na lepsze.

VIII. Lubię chwile, kiedy nie mam nic do roboty, choć nigdy nie trwają specjalnie długo.

IX. No i lubię zaczynać zdanie od "no" ;)

X. Lubię obrazy Mariusza Mączki. O tym, że maluje ustami dowiedziałam się dopiero potem.

Mariusz Mączka, Róża Mariusza Mączki

 

3. No i znowu mam problem. Przy każdym takim wyróżnieniu łamię zasady. Miałam nikogo nie wyróżniać, bo trudno jest wybrać tylko 10 blogów i przyznaję, że jest to dla mnie wybitna katorga, ale uznałam, że skoro mnie jest miło dostać wyróżnienie, to pewnie innym też:) Jest mianowicie kilka blogów, a raczej blogerek, do których mam najbardziej osobisty stosunek:

Szarlotek z blogu Cukiernicze Kreacje Charlotte, którą umieściłam w swoim testamencie, na szczęscie już nieaktualnym:)

Bea z blogu Bea w Kuchni, ponieważ każde jej zdjęcie sprawia, że czuję się o taka malutka!

Polka z blogu Around the kitchen table, już Ty wiesz za co...

I jeszcze Ewa, Grażynka, Beata, Wegetarinka, Majanka, Monika, Viri, Gosia, Gosia, Cezonia i Monsai za całokształt, za to że na ich blogach widać, jakim są fajnymi osobami.

Ale i inne blogi bardzo lubię. Wymieniałam je ostatnio, więc nie będę się powtarzać. W między czasie kilka z tych blogów umarło bez pożegnania, a pojawiło się wiele nowych i bardzo obiecujących. Żałuję, że nie mam więcej czasu, by obejrzeć każdy Wasz wpis. (Są też blogi, których nie cierpię i od czasu do czasu wchodzę tam z masochistycznym zacięciem, ale nie o nich ma być;))

A korzystając z Dnia Blogera pokażę Wam jeszcze:

świat nasz kolorowy

Czarowny roślin świat

MOJE MAŁE DECOUPAGE

Szpitalne życie

i POLSPORT z podziękowaniem za ten wpis. Nawet fani przygłupich facetów uganiających się w gatkach za piłką mogą się okazać wrażliwi i inteligentni.

 

Poza tym przypominam, że dziś ostatni dzień Klubu Kwiatożerców na durszlaku, więc sprawdźcie, czy dopisałyście wszystkie swoje kwiatowe przepisy:)

P.S. Trochę namieszałam. Jak zwykle:) To Dzień Bloga, a nie Blogera, ale po co uświetniać coś, kiedy można docenić kogoś? I zasady mówią, że trzeba pokazać 5 blogów spoza własnej kategorii. A zabawa w tagowanie to te 10 lubianych:)

wtorek, 31 sierpnia 2010, pinkcake
Komentarze
2010/08/31 19:42:48
Dziękuję bardzo za wyróżnienie !
Nie wiedziałam o Dniu Blogera ! Ale dziś nie gotowałam obiadu, bo wyjechałam szukać reszty książek dla córki - i znalazłam wszystkie ! A obiad zrobiła starsza córka- hehe, też blogerka :)
-
2010/08/31 19:57:44
O rany, to nawet dzień blogera jest... a blogerki? ;-) Dzięki!
-
2010/08/31 19:58:22
Dziękuję Pinki :**
-
2010/08/31 20:17:26
Bardzo ładne podsumowanie:)
-
2010/08/31 20:20:27
Dziękuję :)*
Czytając o tym testamencie znów boli mnie brzuch ze śmiechu i dziękuję, że samoloty jednak są bezpiecznym środkiem podróży ;D Miło jest zaglądac na ulubione stronki zostostawiając malutki ślad swojej obecności :) Szkoda, że kwiatowa akcja ma się ku końcowi, bo miałam smaka jeszcze na chryzantemy, ale cóż ...jak się skuszę to mam nadszieję, że zostanie dopisana notka do KK:)*
-
2010/08/31 20:49:11
Dzienks :)
-
2010/08/31 20:51:53
Pinkejku bardzo mi miło (:
tym testamentem to mnie zaciekawiłaś ;P a kolorowe skarpetki i ja uwielbiam!
-
2010/08/31 20:54:20
A wiesz co, odbijam piłeczkę
galangal.blox.pl/2010/08/Dzien-Blogera.html
-
2010/08/31 21:39:34
Bardzo dziękuję za wyróżnienie Jutro zamieszczę wpis na swoim blogu
Serdecznie pozdrawiam
-
2010/08/31 22:33:26
Kochana, pieknie dziekuje za wyroznienie! Bardzo chcialabym lancuszka nie przerywac, (tak ladnie napisalas o tych wyroznieniach :) ) ale... ale zupelnie nie mam czasu teraz sie nad czyms 'madrym' zastanowic... Jesli wiec wybaczysz mi krotki 'poslizg', to obiecuje dopisac w najblizszym czasie :)
I milo mi niezmiernie, ze moje fotki Ci sie podobaja! Ze ta moja amarotszczyzna moze sie podobac :)

Pozdrawiam serdecznie!

I zmykam w objecia Morfeusza, jutro bowiem powrot do pracy... :/
-
2010/08/31 23:11:14
-
2010/09/01 09:38:08
i ja bardzo serdecznie dziekuje Ci za wyroznienie-bardzo mi milo :) nie wiem jeszcze jak bedzie z odpowiedzia,ale na pewno w tym tygodniu cos napisze,ostatnio znowu ganiam czas....
Pozdrawiam cieplutko i dziekuje ,no i z calego serca przede wszystkim Tobie-nasz Kwiatozerco :D gratuluje :)
-
2010/09/01 09:53:42
Dziewczyny, cała przyjemność po mojej stronie;) Odpiszcie, kiedy chcecie i kiedy znajdziecie czas:)

Szarlotku, ja też czekam jeszcze na chryzantemy;) Jak zwykle Klub Nieanonimowych Kwiatoholików jest otwarty cały rok i jeżeli tylko będziecie działać, to będę dopisywać przepisy to drugiego tomu Kwiatowej Książki Kucharskiej:)

-
2010/09/01 19:58:58
Bardzo dziękuje za wyrożnienie:)))
A najbardziej mi się te skarpetki spodobały ;) Wiesz ja mam manie na białe...wszystkie mam białe bez wyjatku :p :)
-
2010/09/01 23:16:14
Też dobrze:D U nas tylko W klnie, bo mu się myla moje z Córciowymi. Jakoś nie widzi różnicy rozmiarów:)